7 faktów o moim makijażu

Zostałam otagowana przez za jej serdecznie dziękuję :*


Zasady:
1. Napisz kto przyznał ci tę nagrodę
2. Napisz 7 makijażowych faktów o sobie
   3. Przekaż nagrodę 15 następnym blogerkom
7 faktów:
1) Uwielbiam paletki Sleek- mogłabym mieć je wszystkie
2) Mam bzika na punkcie cieni do powiek
3) Nie potrafię robić kresek eyelinerem
4) Pierwszy raz zaczęłam się malować kiedy skończyłam  21r.ż.
5) Moim podstawą oraz najważniejszym i kluczowym  punktem codziennego makijażu jest czarna maskara
6) Bardzo lubię efekt teatralnych rzęs.
7) Prawie wcale nie używam błyszczyków i pomadek- jedynie okazjonalnie
 
Taguję:
- jamapi
- Agusiak747
- Wena 
- Claudia
- Motylica
........ i każdego kto tylko ma ochotę wziąć udział w zabawie :) 
  

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. Dziękuję, już odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zaczęłam testy i całkiem pozytywnie jak do tej pory;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za tag, ale już go robiłam w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja już miałam włosy takie w kosmos, długie. No i gęste. Wyobraź sobie, jak szeroka była miotła z rozdwojonych końcówek. :D Wszystko ścięłam, zostawiłam do ramion. Po odżywce są dużo mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki :)
    dopisuję Cię do podziękowań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za otagowanie, ale brałam już w tym tagu udział kilka dni temu :)




    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)