Baza pod cienie Artdeco

Dziś przyszło do mnie zamówienie z  Allegro - baza pod cienie firmy Artdeco :) 
Już nie mogę się doczekać kiedy ją wypróbuje.
Baza prezentuje się następująco:

Cena:19,90zł +7zł koszt przesyłki
Pewnie wszystkim bardzo dobrze znana :)



W środku:


Konsystencja:




Dla porównania Artdeko z bazą do cieni z Inglota

 Obie bazy w środku.

Jak widać baza z Inglota jest już dość sporo zużyta, jednakże  moim zdaniem do niczego się ona nie nadaję- strasznie się roluje w załamaniu powieki i w ogóle nie podbija koloru cieni. 

Mam jednak nadzieję, że baza z Artdeko nie okaże się takim samym bublem jak ta z Inglota :)
Jutro postaram się zrobić pierwszy makijaż przy użyciu mojej nowej bazy :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. a ja mam Virtuala i zupełnie nie rozumiem niezadowolenia ludzi z niej ;D Ja ja baaardzo lubie, ostatnio cienie trzymały się 24h i tylko dlatego, ze je zmyłam w końcu - zniknęły z moich oczy :D ale pewnie wypróbuje kiedys tą ArtDeco i poczuje kolosalną różnicę na jej plus ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  3. no artdeco mnie woła już dłuższy czas, ale jakoś nie jestem w stanie uwierzyć, ze i ona da sobie radę z mloimi tłustymi powiekami ...

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą bazę z artdeco i bardzo dobrze sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)