Biedronka

Wszyscy mają biedronkę .....  mam i ja :D


1) Odżywcze masło do ciała Afryka Spa z ekstraktem z passiflory  
Cena: 7,99zł

 Konsystencja masła: 


2) Peeling do ciała- mango ( zawiera naturalne drobinki peelingujące)
Cena: 7,99zł



3) Lakier do paznokci Eveline nr. 623
 Cena: 5,99zł

4) Chusteczki do higieny intymnej 20szt x2
Cena: 6,99zł
 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. też lubię kupować jakieś kosmetyki w biedronce:D jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chciałam sobie kupić lakier z Eveline, ale jakoś nie kupiłam :/ Polecasz te lakiery? Trzymają się długo?
    Tak wgl. zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Victoria: jeszcze tego lakieru nie próbowałam, ale kiedyś już miałam 2 lakiery z Eveline i były całkiem....całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam sobie przed chwilką peeling, z tym że borówkowy. Bosko pachnie, po prostu cuudnie! I wygląda jak dżem. Przez ten zapach mam ochotę nałożyć go na bułeczkę i zjeść w całości ;p Zapraszam do siebie www.karcianapoleca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj wiem wiem, mój też tak pięknie pachnie :)
    U mnie już borówkowego nie było :( Był jeszcze winogronowy, ale czytałam wczoraj, że brzydko pachnie więc go nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam lakier Eveline z Biedronki :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to samo masełko i peeling. Masełko pachnie obłędnie!;-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)