Biedronkowy zestaw Eveline

Kolejny drobny Biedronkowy zakup :)
Tym razem padło na zestaw maskara + błyszczyk (ja wybrałam ben bezbarwny)

 Opis na opakowaniu: 


Tak prezentuje się szczoteczka owej maskary: 

Cena: 13,99zł

Jak tylko wypróbuję maskarę i sprawdzę jej działanie, z pewnością ukaże się na moim blogu jej recenzja :) Jednakże chciałabym ją poużywać przynajmniej miesiąc, aby moja ocena była adekwatna co do jakości produktu.

Chciałabym również z tego miejsca zaprosić Was do wzięcia udziału w mojej ankiecie, gdyż pomoże mi to w dalszym prowadzeniu mojego bloga, oraz tak naprawdę chciałabym znać wasze zdanie jak chcielibyście, żeby mój blog wyglądam, mam tu na myśli, co bardziej, a co mnie Was interesuje :)
Z góry serdecznie Wam dziękuję :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. miałam ten tusz już kiedyś był ten zestaw już w biedronce i jak dla mnie to idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kupić ten zestaw...ale jednak mój wybór padł na lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłam udział w ankiecie :)
    Czekam na recenzję tego zestawu.

    Także obserwuję :D




    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak. Zgadzam się całkowicie. Ja tego wprost nie nawidze. a masz jakąś inna baze ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje ;) Jestem ciekawa bo chciałam kupić, lecz mi bardziej spodobał się zestaw z barwnym błyszczykiem ;D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)