Drobne nowości :)

Lakier do paznokci Catrice 
240 Sold Out For Ever 
Lakier ten jest połyskujący- posiada maleńkie drobinki, jednak nie widać tego na zdjęciu. 
Oto efekt na paznokciach:

A tu dodałam "pękacza":

Kolejnym zakupem jest puder nabłyszczający Sun Club Essence- nr. 01 Ibiza Sun- Blondes
 Kupiłam również pomadkę do ust pilęgnacyjno- ochronną o zapachu różanym


A na koniec odwiedziłam Kolportera i zaopatrzyłam się w czasopismo Olivia, w którym znajdował się dodatek w postaci paletki 12 cienie do powiek :) 


Kolory prezentują się następująco: 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. podoba mi się ten lakier z pękaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pomadka jest fajna :) a jak pachnieee...
    fajnie pękacz wygląda w takich kolorkach :)



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się ta trawiasta zieleń lakieru do paznokci- chętnie w taki się zaopatrzę :)

    Zapraszam serdecznie do mojego pierwszego rozdania- szczegóły na Natural perfect's secret :)

    Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz w nim udział ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt z tym pękaczem, świetne połączenie kolorków;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny kolor lakieru, a razem z pękaczem wygląda jak skóra jakiegoś gada :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier piękny i z pękaczem wygląda świetnie, egzotycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję:* ciesze sie , ze Ci sie podoba! :D

    równieżobserwuje

    ciekawy kolor lakieru taki nietuzinkowy

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)