Drobny prezent z Niemiec

Wczoraj listonosz przyniósł mi długo wyczekiwaną paczuszkę z Niemiec :)
W paczuszce znajdowały się kosmetyki marki p2. Strasznie się cieszę, że mam okazję wypróbować kosmetyki tej marki, gdyż słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii. Może nie ma tego zbyt wiele, jednakże jest to co chciałam najbardziej :) Jeżeli okażą się być fajne i spełnią moje oczekiwania, to z pewnością pokuszę się o wypróbowanie jeszcze kilku innych kosmetyków tej marki.

Jednym słowem mamusia się postarała :) Bardzo jej dziękuję za prezencik :)

Na pierwszy rzut zaprezentuję trzy wypiekane cienie: 



Kolory wyglądają następująco: 


- cień nr. 010 afternoon break- zieleń
- cień nr. 020 day dream- pomarańcz
- cień nr. 030 morning blues- niebieski


Dostała również 2 lakiery: 





- nr.570 so cool- granatowy
- nr. 620 artful- turkus

W paczce znajdowały się również dwie maskary do rzęs:



- Big Drama- efekt sztucznych rzęs 
- Lift-up lash-  pogrubiający tusz do rzęs z kawiorem

NATURA

Dziś udało mi się również zdobyć cienie do powiek w kremie Essence z serii Ballerina - jestem pod wrażeniem ich pigmentacji- zobaczymy jak długo będą utrzymywać się na powiece.



Próbka koloru: 

- cień nr. 01 dance the swan lake- cielisto- biały
- cień nr. 02 pas des copper- złoty- brąz 

Kupiłam również drugi już pędzelek do cienie z Essence :) Jest rewelacyjny :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 komentarzy:

  1. Fajne te cienie z P2 :) daj znać jak z trwałością to poproszę mamę o zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelek to moja ostatnia miłość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pędzelek jest boski! :D cienie tez wygladają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu kupić kulkę z Essence!
    Cień 020 day dream podoba mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę proszę, czekamy na wrażenia :)
    Hm, chyba też kupię sobie ten pędzelek.



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na rozdanie !

    http://sandra-lip.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    Zapraszam do obejrzenia nagród :)

    Pozdrawiam ♥ ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. pedzelek fajny

    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna paczuszka, mama zna się na rzeczy ;)) Zapraszam do komentowania mojego bloga, jestem tu nowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś przeze mnie otagowana do zrobienia Tagu - 30 pytań kosmetycznych :)
    Zapraszam do zrobienia :)
    Pytania znajdziesz tu - http://makeupstory666.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba skuszę się na te cienie w kremie Essence;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. również bardzo lubię ten pędzelek essence :)

    z ballerinowych cieni mam biały - pigmentacja ok, ale na MOICH powiekach już po półtorej godziny zaczynał się zbierać w załamaniach ... no ale ja mam tłuste powieki, a wiele dziewczyn jest z niego bardzo zadowolonych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się kolory tych cieni z P2.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez bym chciała taka paczuszke ;) Dodaje do obserwowanych i dziękuje za twój o.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)