Everyday Minerals


Dziś chciałabym zaprezentować Wam, pewnie każdemu dobrze znaną markę Everyday Minerals. Posiadam z tej firmy na dzień dzisiejszy 8 testerów podkładów, 3 korektory, oraz jeden puder. Wszystkie te produkty są mineralne.
Używałam ich  dość intensywnie  dużo ponad pół roku temu. Zużyłam, całe pełnowymiarowe opakowanie podkładu Multi- Tasking Neutral i  byłam z niego bardzo, ale to bardzo zadowolona, jeśli chodzi o korektory, to nie zrobiły na mnie wielkiego wrażenia, podobnie jak i róże.

*Cechy charakterystyczne produktów Everyday Minerals* :
-Wegańskie    
-Bez Petrochemikaliów  
-Bez Oleju Mineralnego
-Bez Parabenów  
-Bez Glikolu propylenowego
-Bez Retinolu/ Kwasów AHA  
-Bez Alkoholu
-Bez Składników pochodzenia zwierzęcego  
-Bez Silikonów
-Bez Lauretosiarczanu sodowego (SLS)  
-Bez Karminu
-Bez Syntetycznych Pigmentów Karminowych  
-Nie Testowane na zwierzętach

*Zapewnienia producenta* :
-Nadają skórze zdrowy, promienny wygląd bez efektu maski      
-Są atrakcyjne dla osób o wrażliwej skórze
-Doskonale kryją wszelkie niedoskonałości
-Korzystne dla problematycznych cer
-Są lekkie i trwałe
-Idealnie wtapiają się w skórę                                
-Nie zatykają porów                                                  
-Dobrze bronią się przed wilgocią              
-Wolne zapachów

Tak jak już wcześnie pisałam, ja polecam jedynie podkłady, gdyż u mnie sprawdziły się doskonale, co do korektorów, to uważam, że bardzo dobrze kryją, ale są strasznie widoczne na twarzy, mocno sie odznaczają.

Oto próbki podkładów, które posiadam:

Korektory:

 Róże: 


 Gratisowe próbki intensywnych róży:

  
Oraz jeden jedyny puder Everyday Minerals  jaki z tej marki posiadam:


Co do pudru, to uważam, że akurat ten jaki ja posiadam, czyli rozświetlający, posiada w sobie zbyt dużo drobinek rozświetlających (nie brokat) i nadaje się jedynie na jakieś wieczorne wyjścia, jednak co do jakości nie mam zastrzeżeń.

Czy kupie ponownie?

Podkłady: Tak
Pudry: Tak
Korektory: Nie
Róże: Nie

Moja ogólna ocena produktów Everyday Minerals to 8/10

Szata graficzna produktów Everyday Minerals 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. I są drogie i z tego co wiem nie zbyt dostępne :)



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wena: cena to około: 45zł za pełnowymiarowy podkład, co do dostępności to coraz więcej sklepów internetowych ma je w swojej ofercie- kiedyś rzeczywiście było słabo dostępne w Polsce :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pat18s widzę , że i Ciebie natchnęło na Everyday Minerals :)Ja chyba tylko nie lubię z tej firmy korektorów są beznadziejne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętówka : zgadza się korektory mają beznadziejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z EDM uwielbiam podkłady i pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z podkładami się nie polubiłam, za to korektory i różyków używam na codzień. :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)