Dziś przyszedł czas na cienie Sleek Chaos 

Paletka ta jest dobrą alternatywą, dla osób, które nie lubią cieni perłowych, gdyż składa się ona w całości z cieni matowych. Znajdują się w niej brązy, zielenie, niebieskości, jak również podstawowe kolory takie jak biel czy też czerń.


Kolorki prezentują się następująco:




I rząd:


II rząd:

Czy jesteście zainteresowani dalszą prezentacją cieni Sleek tym razem limitowanych kolekcji?

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. Polecasz czy nie? Bo zastanawiam sie nad Chaos ale nie wiem czy inni są zadowoleni z kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie ;) przyłączam sie do pytania kleopatre ?
    Pozatym ostatnio widziałam dwie pary tych bucików w H&M z Zielonej Górze. Musisz szukać, moze akurat bedą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak z trzymaniem się itd? ;)

    Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie! ja też jestem nia bardzo zainteresowana i powiedz czy warto ją kupic, a najlepiej pokaz nam jak wyglądają cienie na łoczętach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ja lubię matowe ;) ładne są ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, jestem bardzo zainteresowana wszelkimi recenzjami dotyczącymi paletek sleek.

    OdpowiedzUsuń
  7. kleopatre: jestem zadowolona, jedynie biały kolor wydaje mi się być najmniej na pigmentowany.

    Essali: u mnie wszystkie cienie Sleek trzymają się cały dzień, bez bazy i bez rolowania w załamaniach, czy też zmarszczkach.

    guinessi: dobrze :) wkrótce zrobię makijaż za pomocą tej paletki :)

    IwOnKa1988: bardzo się cieszę- w taki razie już jutro ukaże się kolejna prezentacja owych paletek :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. arletaa91 : ja również już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo mi brakuje cieni matowych, a ta ma fajne kolory, trzeba będzie sobie w końcu kupić paletki ze Sleek'a.
    Pozdrawiam.




    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiesz, jak muszę się napocić, żeby ta toaletka była. Ale będę o nią walczyć. :] Tzn. już wszystko wymierzone, i w ogóle. I baaaardzo się cieszę. A mam malutki pokoik :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)