John Frieda Sheer Blonde® Colour Renew

Szampon John Frieda Sheer Blonde®  Colour Renew

Opis producenta:

Jak wiecie, albo i nie wiecie farbuję swoje włosy (tzn. robię pasemka) na chłodny prawie popielaty blond i takie szampony to dla mnie zbawienie. Wcześniej przez ostatni rok używałam fioletowego szamponu z Joanny, jednak strasznie wysuszał on moje włosy i mogłam go stosować jedynie raz na tydzień, raz na dwa.  
W przypadku tego szamponu nie ma tego problemu, wręcz przeciwnie- ładnie odżywia i nawilża moje włosy, przy czym pięknie pachnie i rzeczywiście niweluje żółty odcień moich włosów.  


Podsumowując plusy szamponu przedstawiają się następująco:
- nawilża
- niweluje niechciany żółty odcień na naszych włosach
- odżywia włosy
- pięknie pachnie
- wydajny
- ma fajną konsystencję 
- wygładza i zmiękcza włosy bez ich obciązenia
- praktyczne opakowanie
- ma piękny fioletowy kolor ;)
- włosy się po nim nie puszą- czyli nie wysusza
- nie niszczy włosów
- nie koloryzuje włosów na fioletowo, co czasem zdarzało się Joannie :)


Jednym słowem jest moim hitem :D zresztą nie tylko on. Miałam okazję używać jeszcze kilku innych produktów Johan Frieda, które również są nieziemskie, ale to już w innym poście :)


Minusy:
- jedynie cena 34,99zł w Rossmannie

Pragnę jeszcze na koniec zaznaczyć, że używam go co drugie mycie na przemiennie z Vichy Derkos Aminexil.

Konsystencja i opakowanie:

Skład: 
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM LAURYL SULFATE, GLYCOL DISTEARATE, CETYL ALCOHOL, BETAINE, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA FLOWER EXTRACT, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BENZOPHENONE-4, DISODIUM DISTYRYLBIPHENYL DISULFONATE, BENZYL ALCOHOL, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, COCAMIDE MEA, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, GLYCINE, SODIUM HYDROXIDE, LACTIC ACID, DISODIUM EDTA, SODIUM CHLORIDE, MALIC ACID, TRIDECETH-9, SODIUM XYLENESULFONATE, PENTYLENE GLYCOL, PROPYLENE GLYCOL, BISABOLOL, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, PARFUM, ACID VIOLET 43, LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL.

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. No i czemu ja nie wiedziałam o istnieniu tego szamponu, jak miałam blond włosy. Wiecznie mi żółkły :/

    Chyba jednak zdecyduję się na tego Calvina.
    Najchętniej to wzięłabym obie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy miałam jasny blond na głowie, to używałam właśnie Joanny, ale nie miałam problemów. Niestety (a może i stety) poddałam się. Wróciłam do ciemnego blondu, a włosy niech żyją długo i szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt ten szampon jest the best! Mam włosy w kolorze bardzo jasnego blondu dzięki temu szamponowi mój odcień jest chłodny co bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że jak ja rozjaśniałam swoje włosy nie było tego szamponu ;P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uf, ja mam ciemne kudły :)
    Ktoś mi mówił co ma całą głowkę w takim odcieniu, że dobry jest zestaw Joanna Professional niwelujący żółty odcień ;)


    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. O patrz, miałam rozjaśniane włosy rok temu i gdybym wiedziała o istnieniu tego szamponu wszystko byłoby o 100x łatwiejsze! :) teraz niestety się nie przyda gdyż mam ciemne włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa, już znalazłam recenzję! Na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)