KERASTASE Elixir Ultime

Dziewczyny mam do Was pytanie, czy któraś z Was używała tego olejku do włosów KERASTASE Elixir Ultime ?


 Jestem ciekawa jak działa, i czy rzeczywiście pomaga odzyskać witalność suchym i zniszczonym włosom.

Podzielcie się ze mną swoją opinią na jego temat :D

Z góry bardzo Wam dziękuję

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Nie znam, nie słyszałam, nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz go na oczy widzę, więc nie pomogę..

    ale dzięki za podpowiedź z Garnierem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tu u Ciebie, także będę obserwować :)
    Nie uzywałam, nawet nie znam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety tego produktu nie znam, zostałaś przeze mnie otagowana: http://maleszalenstwatuski.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Użyłam raz, pięknie rozświetlił mi włosy, nadał połysku i przebosko pachniał:)Też się na niego zaczajam..... trochę szkoda mi pieniędzy, bo troszkę kosztuje....ale ten zapach ah ah

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)