L`Biotica Regenerujący krem do rzęs- KURACJA

Jeśli ktoś śledzi mojego bloga na pingerze to pewnie wie, że 2 tygodnie temu zaczęłam kurację moich rzęs kremem regenerującym z L`Biotica. 
Co tydzień na pingerze zamieszczam posta o jej postępach, postanowiłam zrobić to także tutaj :)
Krem ten stosuję systematycznie dwa razy dziennie :) Nie wiem jak wy, ale ja zauważam już pierwsze rezultaty :) 

Oto i one: 

Tak moje rzęsy wyglądały tuż przed kuracją:


Tak po tygodniu stosowania: 


A tu po 2 tygodniach stosowania kuracji: 


Uprzedzam, że zdjęcia zostały zrobione bez jakiegokolwiek makijażu  :)

Na dzień dzisiejszy jestem strasznie zadowolona z tego produktu. Producent zaleca stosować go przez minimum miesiąc czasu, ja z pewnością będę używać go znacznie dłużej- aż skończę całe opakowanie. 
Produkt jest bardzo wydajny, więc z pewnością wystarczy na 2 w porywach do 2,5 miesiąca :)

Cena kremu: 12zł

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Hm, wydaje mi się, że widzę różnicę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze spróbować. szukam czegoś podobnego, ale większość tego typu preparatów kosztuje fortunę:(

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie się zastanawiałam nad tym.
    Powiedz mi kochana czy smaruje się tym rzęsy czy u nasady? : >

    OdpowiedzUsuń
  4. to spróbuję tak robić, bo efekt jest całkiem całkiem po 2 tygodniach ; )
    ja od 2 tygodni smaruję rzęski keratyną, tak zachwalaną ponoć, i jak na razie efektów nie widzę żadnych ; d ale ponoć trzeba czasu by to zadziałało, więc jestem cierpliwa.

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)