Letni makijaż oka II

Dziś postawiłam na błękit oraz pomarańcz choć jakość zdjęć jest fatalna, gdyż zmuszona byłam wrócić do swojego starego aparatu :/  Obecnie jestem w trakcie zbierania pieniążków na nowy.. co może troszkę potrwać  :)

Czy u Was też jest tak strasznie gorąco? u mnie termometr obecnie wskazuje 28°c a to dopiero początek dnia :/






Do zrobienia tego makijażu użyłam cieni:
- Inglot: 407 oraz 429
- Kobo: 102 oraz 106 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają kolorki ;) A jaka maskara ?

    OdpowiedzUsuń
  2. KajaMakefashion: dziękuję użyłam maskary Big Drama z p2

    OdpowiedzUsuń
  3. oh! super! ale powiedz czy one są tak bardzo błyszczące i perłowe czy tak wyostrzasz zdjęcia ??:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ło matko ... Twoje makijaże mnie po prostu rozwalają :P
    jak zwykle pięknie - wyjątkowo i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu! Naprawdę piękny make-up ;p Ja, nawet gdybym miała szeroką gamę kolorów cieni do wyboru, nie wyczarowałabym czegoś takiego ;p U mnie już 29 stopni ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, u mnie b. gorąco! Myślałam, że rozpłynę się w tramwaju..
    Piękny makijaż, delikatny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż, taki magiczny :)
    http://biemi-bo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)