Makijaż

Dzisiejszy makijaż- na wstępie przepraszam was za moją krzywą kreskę- ale jak wiecie dopiero się uczę :)
Prawdę mówiąc miałam tych zdjęć nie umieszczać, ale zmieniłam zdanie :) 
Muszę jeszcze bardzo długo ćwiczyć, żeby w końcu zrobić idealną kreskę.


Makijaż został wykonany moją kolorową paletką z Inglota oraz cienieni Kobo. Użyłam również tuszu Maybelline one by one oraz eyelinera z Essence. 


Numerki cienie, których użyłam w tym makijażu: 
Inglot:
- 84 AMC
- 407 Pearl
- 440 Pearl
Kobo:
- 101 coconut
- 106 papaya shake
- 206 golden rose



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. dobrze ze umieściłaś! bo to super połączenie delikatnych odcieni mnie urzekło i musze wypróbowac je na swoich łoczkach ;) pomarańcz+ delikatny fiolet.. hm, kto by pomyslał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hym... Jak dla mnie ten pomarańcz troszkę za blisko wewnętrznego kacika :( Ale wgl. to bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm jak pięknie! nie martw się ja eyelinerem kreski też nie potrafię zrobić. ale muszę przyznać, że próbowałam tylko raz w życiu. mam zamiar kupić sobie czarny eyeliner, jaki Ty masz? essence a seria jaka?
    cienie masz śliczne. :)
    podasz nr lub nazwy tych cieni?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się sprawdza tusz One by one? Tylko ja jestem nim tak zachwycona? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam wszystkim za tak miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż :) Kojarzy mi się z brzoskwiniowym shake :)mniamniam

    OdpowiedzUsuń
  7. na Twoich oczach chyba wszystkie makijaże wyglądają dobrze. Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny makijaż - delikatny, ale nie mdły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne pastelowe kolory! po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)