Maseczka nawilżająco - wzmacniająca AquaGold Dermedic


Plusy:
- nawilża
- wygładza
- pięknie pachnie
- żelowa konsystencja
- daje widoczne efekty
- wydajna
- nie uczula
- szybko się wchłania

Minusy:
- cena 53zł/30g
- mała pojemność

Jest to jedna z moich ulubionych maseczek. Poznałam, ją zupełnie przez przypadek, gdyż swego czasu otrzymałam w Super-Pharm kilka jej próbek, które zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Maseczka przeznaczona jest do skóry suchej, wiotkiej i podatnej na podrażnienia. Kosztuje około 53zł za 30g to dość dużo, ja miałam szczęście i swoją zakupiłam za 27 zł


Opis producenta:

Żelowa maska do twarzy o działaniu intensywnie nawilżającym i wzmacniającym. Zastosowany w preparacie ekstrakt termalny wzmacnia naturalny system ochrony skóry. Regeneruje uszkodzone komórki skóry i stymuluje produkcję ochronnych lipidów. Naturalna betaina poprawia elastyczność i witalność skóry. Kwas hialuronowy chroniony kolagenową otoczką, po nałożeniu na skórę precyzyjnie trafia w miejsca odwodnione i długotrwale nawilża.
Składniki aktywne: Moisturizing Oisturizing Vegetal Micropatch, Natural Extract AP, Venuceane, Aloe Vera Gel, Hyaluronic Filling Spheres, D-Pantenol

Moja ocena 10/10
Z pewnością jeszcze nie jeden raz ją kupię

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)