Maskara Eveline Million Calories


Tak prezentuje się na moim oku maskara z Eveline
Uważam, że efekt jest bardzo zadowalający, tym bardziej, że cena tej maskary jest tak niska :) Moim zdaniem maskara nadaje się dla tych dziewczyn, które preferują naturalny wygląd rzęs.

A tu efekt z fleszem:



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. ja tak samo chce baze z ArtDeco, w tego co widziała w Douglasie kosztuje około 34 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie za lekka. Kiedyś kupiłam sobie maskarę taką, żeby dawała naturalny wygląd rzęs, i wyglądałam, jakbym w ogóle rzęs pomalowanych nie miała ;p Znaczy... Efekt był bardzo lekki. I od tamtego czasu wolę mocne maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzedniczka ma rację, lepiej pomalować mocniejszą maskarą jedną warstwą, niż bawić się delikatną. :]

    OdpowiedzUsuń
  4. To fakt, ja osobiście też wolę mocne maskary, ale jak za tą cenę to i tak dość dobrze się prezentuje, choć nie ukrywam wolę efekt teatralnych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)