Nowości :)

Tak jak wcześniej wspominałam około tygodnia temu zakupiłam od digitalgirl13 paletkę Glam Box, którą wczoraj przyniósł mi listonosz :) Moja paletka ma wzór "Zebry", jestem z niej bardzo zadowolona. Została solidnie wykonana, magnesy bardzo mocno trzymają cienie :) Swoją drogą zamówiłam już kolejną :)


Jeżeli ktoś śledzi mojego Facebooka to wie, że wczoraj całkiem przypadkowo odwiedziłam Inglota, z którego wyszłam z taką maleńką reklamóweczką :)


A w niej znajdowały się takie oto 4 maleńkie pudełeczka :D : 
... a w nich .... 4 trójkolorowe cienie- jest to nowość Inglota, która całkiem niedawno weszła na rynek. Bardzo długo wahałam się czy je kupić, gdyż czytałam, że mają gorszą pigmentację, niż ich standardowe cienie, ale w końcu się zdecydowałam i kupiłam 4 cienie na próbę. Mam nadzieję, że będą równie dobre jak cała reszta Inglotowskich cieni.


Numery cieni: 
- rainbow 104R- turkusy
- rainbow 105R- niebieskie 
- rainbow 115R- fiolety
- rainbow 102R- brązy

A na koniec....  cienie znalazły swoje miejsce w moim nowym Glam Boxie :)


Dziś popołudniu na moim blogu również pojawi się makijaż wykonany nowymi cieniami Inglota :)
Zapraszam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. Przepiękne te cienie, takie mocne ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentują, kolorki bardzo ładne :)



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta paletka :)
    A w jakiej cenie są te wkłady z Inglota?

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam filmik o tej paletce. fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki :) A paletka wygląda na bardzo porządną :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te potrójne cienie;-) Czekam na makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej mi sie podobaja te fiolety, a na paletke zaczynam chorowac mimo ze nie jest mi potrzebna ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj udało mi sie zamówić paletke Ornament ciesze sie;

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)