Paletka do brwi

Dziś krótka recenzja mojego ulubionego zestawu do brwi firmy Catrice

 
Plusy:

+ idealnie dobrane kolory- dla blondynki jak i dla brunetki
+ poręczne i funkcjonalne opakowanie
+ trwałe cienie
+ w zestawie pęseta i grzebyczek do rozczesywanie brwi
+ bardzo wydajne
+ niska cena
+ solidne opakowanie
+ posiada lusterko
+ po nałożeniu na brwi wygląda bardzo naturalnie
 

Minusy:
- brak



Cena: 15,99zł

Tak kolory prezentują się na dłoni:




Moja ocena 10/10

Z czystym sumieniem POLECAM

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kosmetyk, ale chyba dla mnie byłby jednak zbyt ciemny, ja taka bladziocha...:)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam w Naturze :) Tam mają szafy Catrice

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu kolejna osoba mi tu o kosmetykach Catrice pisze...:) Kurcze, jak ja bym chciała żeby ta firma była dostępna w mojej Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mrsczarymary: u mnie w mojej miejscowości też niestety jej nie ma, ale czasami jak jadę do większego miasta to zaglądam do takiej większej Natury w której akurat owe kosmetyki mają.
    Żałują, że nie we wszystkich Naturach posiadają ich szafę.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)