Paznokcie

Tak dla odmiany postanowiłam dziś pomalować sobie paznokcie na dwa zupełnie różne kolorki :)
Nigdy tego wprawdzie nie robię, ale pomyślałam czemu nie :)

Użyłam: 
- Lakier do paznokci Eveline nr. 623
- Maybelline mini Colo rama nr. 96 party blue
- Lakier pękający Wibo
Niestety zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości, ponieważ jest już dość ciemno na dworze, a mój aparat raczej nie jest dostosowany do robienia zdjęć w sztucznym świetle :( Ale w przyszłości planuję zakup jakiegoś lepszego aparatu, niemniej jednaj na razie muszę męczyć się z tym :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie to wygląda z tym lakierem pękającym

    ------------------
    kosmetozakupoholika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... bardzo mi się podoba - ciekawe zestawienie kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Świetnie to wygląda ;D Podoba mi się ten lakier fioletowy z Eveline :D Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)