Pędzle

Wczoraj nareszcie zawitał u mnie listonosz z zamówionymi przez mnie pędzlami :) 
Zamówiłam  6 szt. pędzli w tym 5szt z Hakuro i jeden z Maestro.




Hakuro: 
- H24- ja go będę używać do bronzera (włosie syntetyczne)
- H21- do różu (włosie naturalne) 

Obydwa pędzle służą do nakładania różu/brązera, jak również do nakładania kosmetyków służących do modelowania twarzy, do nakładania kosmetyków rozświetlających.


- H70- Pędzel wykonany z włosia naturalnego. Służy do nakładania prasowanych lub sypkich cieni na całą powiekę. Zaokrąglony kształt pędzla umożliwia również nałożenie cienia rozświetlającego pod linią brwi. 



- H79- Pędzel wykonany z włosia naturalnego. Służy do aplikacji cieni na całą ruchomą powiekę i powyżej, aż do linii brwi. Zaokrąglony kształt umożliwia nałożenie cienia rozświetlającego pod dolną linię brwi. Może również służyć do zacierania granic pomiędzy kolorami.


- H77- Pędzel wykonany z włosia naturalnego. Służy do zacierania granic pomiędzy kolorami. Może być stosowany do nakładania pudru w trudno dostępnych miejscach twarzy lub do rozprowadzenia płynnego korektora pod oczami.


Tak wyglądają wszystkie trzy z Hakuro:  



I ostatni już to Maestro 497 roz.12 wykonany z miękkiego i sprężystego włosia naturalnego,idealnie rozprowadza cienie każdego rodzaju, niezastąpiony do łączenia, mieszania i rozcierania kolorów.




Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. Otagowałam Cię:
    http://arletaa91.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html#comments
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne. też myślałam o nich ostatnio.,

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten pędzelek z Maestro i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Także o nich marze. Ile cię kosztował komplecik? :) http://kajamakefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę sobie kupić pędzel do nakładania cieni, bo puki co mam tylko te aplikatorki z gąbką o.O A chciałabym wypróbować czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś sobie jakiś pędzelek z tych 2-óch firm zamówię :) Bo już się tyle o nich nasłuchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę! ja cały czas stoję na rozdrożu ;D zdradź ile zapłaciłaś za ten komplet.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie zastanawiaj się tylko kupuj, bo na prawdę krem jest wart uwagi ; )

    obserwuję, obserwuję Twoje poczynania ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się w końcu pokusić o H24 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham te pędzle są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pędzle Hakuro. Tym samym Twój blog także polubiłam. :D Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też powinnam trochę rozbudować moją pędzlową kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze, od dawna przyierzam sie do zamowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam większość z tych pędzli i ogólnie je uwielbiam! Co gorsze (dla mojego portfela :P) planuję dokupić kolejne... ;) Hakuro niby nie jest jakąś super-hiper firmą, ale moim zdaniem ich pędzle są o niebo lepsze choćby od Inglota! Dlatego popieram Twój wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mogę Ci polecić pędzle z firmy ecotools, zaniedługo zresztą zrobie ich recenzję na moim blogu. Sa bardzo mieciutkie roczki maja bambusowe. Pedzle sa bardzo dobrej jakosc teraz latwo dostepne np w rossmennie.
    tym czesem zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)