SkinFood Salmon Dark Circle Concealer Cream

Kremowy korektor pod oczy odcień nr.1/10g

Ponad miesiąc temu zrobiłam mini recenzję tego produktu na moim pierwszym blogu http://pat18s.pinger.pl   jednak po ponad miesięcznym stosowaniu moja zdanie na jego temat znacznie się zmieniło :) Oczywiście na jego korzyść.
Na początku stosowania skarżyłam się na to, iż ma bardzo słabe krycie i nie do końca przykrywa moje sińce pod oczami, tak jednak nie jest. Z biegiem czasu nauczyłam się go odpowiednio nakładać i moje problemu z sińcami pod oczami znikły :)

Plusy:
- bardzo wydajny
- nie wysusza skóry wokół oczu
- utrzymuje się prawie cały dzień
- zapach
- nie roluje się
- bardzo przyjemna kremowa konsystencja
- wyrównuje koloryt
- rozświetla
- nie waży się
 
Minusy:
- mało higieniczne opakowanie
- trzeba go przypudrować, gdyż troszkę się świeci
- niedostępny w Polsce


Konsystencja na skórze:
 
 Przed:

Po nałożeniu:
Tak wygląda w opakowaniu:

Moja ocena 9/10
Zakupiłam go za 39,99zł


Na koniec jedynie mogę  dodać to, iż jeśli poszukujesz produktu, który fajnie kryje, długo się utrzymuje i ładnie rozświetla okolice oczu, to jest to produkt dla ciebie- gorąco polecam :)

A jak wy oceniacie efekt?

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. Super efekt :) Oczko znacznie lepiej wygląda.



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie oczko wygląda na bardziej wypoczęte i świeże :) ja na szczęście nie muszę się w spierać korektorem pod oczy, bo matka natura mi oszczędziła sińców pod oczami ;)wystarczy podkład wyrównujący koloryt skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie zatuszował sińce - sama mam z nimi problem i może go kupię, gdy będę robić jakieś większe zamówienie azjatyckich kosmetyków na ebayu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar go zakupić w najbliższym czasie. Opakowanie jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie zachwyciło kółko korektorów z kryolan'u :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Efekt naprawdę dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować. Ale na moje inne pierdoły albo gdy skończy mi się Rival de Loop 4w1 pod oczy :)
    Mnie to na razie pomaga, w połączeniu z BB Kremem wygląda dużo, dużo lepiej. A mam ogromne cienie pod oczami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, faktycznie daje dobry efekt, będę musiała się nad nim zastanowić, bo ja mam ostatnio straszny problem z sińcami :(
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niewiele drogeryjnych się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne opakowanie. do tego opis obiecujący. Może się na niego skuszę, gdy skończy mi się mój korektor.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)