Sleek Bad Girl

Dziś przyszła pora na kolejną prezentację paletki Sleek, tym razem padło na Bad Girl

Kolorki
Paletka posiada tylko dwa kolorki matowe.

 I rząd:
 Nazwy kolorów:
- Innocence
- Gullible
- Balde
- Gin Metal
- Underground
- Noir


II rząd:

Nazwy kolorów:
- Intoxicated
- Envy
- Obnoxious
- Abyss
- Twilight
- Rebel

Moim zadaniem paletka ta nadaje się na wieczorne makijaże, ma bardzo intensywne kolorki, które pięknie prezentują się na powiekach. 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. Kolorki są super. Szczególnie te z 2 rzędu.
    http://food-is-so-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przyłączam się podglądających Twojego bloga ;)

    a odnośnie Paletki - jedyna na którą w zasadzie nie mam ochoty ;) lubię jaśniejsze i ewentualnie bardziej kolorowe makijaże ;) zapraszam częściej do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolory tych cieni:O bardzo podoba mi się Twój blog:D zapraszam na mój blog z biżuteryjnymi słodkościami:)
    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kolory chodź ostatnio na delikatniejsze nieco przeszłam ..... ach mażą mi się te palety ze Sleeka

    --------------------
    kosmetozakupoholika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robię nią też makijaże na dzień :P ale ja lubię takie intensywne :)

    dodaję do obserwowanych i będzie mi miło, jak Ty do mnie wpadniesz (zajrzyj proszę, na notkę konkursową)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam paletki Sleek!Właśnie jedną z nich wykonałam makijaż :) Zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj, Sleek uzależnia!;-) 9 paletek to sporo;-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)