Sleek Caribbean Curacao

Dziś kolejna odsłona paletek Sleek. Tym razem pragnę Wam zaprezentować paletkę Caribbean Curacao .

Kolorki wyglądają następująco: 


W paletce znajdziemy takie kolory jak: niebieskości, fiolety, zielenie, jak również czerwień, pomarańcz oraz soczystą żółć. Nie zabrakło w niej także beżu oraz czerni. Cienie w niej zawarte to bardzo dobrze napigmentowane maty oraz perły :)

I rząd kolorów: 

II rząd kolorów: 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. Kolorki bardzo ładne, ale raczej się takimi nie maluję:) Zbyt odważne jak dla mnie ;)

    Może zaprezentujesz jakiś makijaż z nimi?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cały czas o niej myślę.... i myslę i myślę i nie wiem czy na oczach nie sa zbyt agresywne.. może jakis make up kochana nam zaprezentujesz ??:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, właśnie też dałam notką z tą paletą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory wyglądają super, ale ja z takich nie korzystam, więc nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hym... Myślę, że używałabym 6 kolorków :) Ciekawa jestem, dlaczego ja nigdy jeszcze nie widziałam paletek sleek w sklepach? o.O xd

    OdpowiedzUsuń
  6. guinessi: postaram się w najbliższym czasie owy zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie są napigmentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś oTAGowana!
    Zapraszam do wspólnej zabawy! :)
    http://coralblush19.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)