Sleek Mediterranean Monaco

Dziś kolejna prezentacja paletki Sleek tym razem Mediterranean Monaco

 
Kolorki prezentują się następująco:

Przepraszam, że  paletka jest taka brudna, ale te cienie strasznie się osypują w paletce, dość często jej używam :) 

I rząd: 
II rząd: 
Paletka składa się z 6 kolorów matowych i 6 perłowych. Cienie ładnie utrzymują się na powiece, nie rolują się oraz są dość dobrze napigmentowane. Paletka ta dość często królowała w moich makijażach, szczególnie w miesiącu czerwcu oraz lipcu. 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. bardzo lubię te paletki. miękkie, ładne kolory, długo się trzymają :)Klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Monaco, moja ulubiona paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie ją molestuję --> zapraszam do obejrzenia drugiego makijażu wykonanego za jej pomocą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladna paletka ;)
    Zapraszam serdecznie na katsuumi.blogspot.com, jeśli masz chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory niezbyt do mnie przemawiają, ale może jeszcze się przekonam.

    Zajrzałam na Twojego pingera, genialne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten turkusik na dole drugi od prawej jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paletka jest fajna, ale jakoś nie skusiła mnie tak bardzo, by ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej hej:)
    Wzięłam sobie tę paletkę na wakacje i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)