Sleek "Oh so special"


Kolejna prezentacja cieni Sleek tym razem padło na limitowankę "Oh so special"

Kolorki prezentują się następująco: 


I rząd:
II rząd:

 Z tego co zaobserwowałam ostatnimi czasy paletka "Oh so special" stała się najbardziej pożądaną paletką w kolekcji Sleeka. Być może to za sprawą tego, iż posiada ona bardzo neutralne, spokojne oraz stonowane kolorki, nadające się do dziennych jak i również do wieczornych makijaży.

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. Obserwuję również :)

    Dokładnie, na połowie blogów można znaleźć notki o tej palecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego właśnie ją kupiłam - bo jest uniwersalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest super ;) Choć ja nie potrafie powiedzieć, którą spośród moich 4 lubie najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejną zaletą tej paletki jest to , że ma również cienie matowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego, co wiem, OSS miało wejść do reguralnej sprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. również posiadam tę paletkę :) uwielbiam ją.

    dzięki za wizytę u mnie, dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także ją zamówiłam, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja skusiłam się na sunset, to jedyna paletka sleek jaką posiadam. kolory na zdjeciu wyglądały bajecznie, niestety okazały sie dla mnie zbyt mocne i do dziennego makijażu się nie nadają(uzywam jedynie 2 z nich..), a szkoda. ta chyba by mi podpasowala:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)