Sleek Original


Dziś zainspirowana pięknymi makijażami "guinessi"  sama postanowiłam coś wyczarować z paletki Sleek Original :) 

Oto efekty:



 Do wykonania tego makijażu potrzebowałam: 

- paletki Sleek Original
 

- maskary Big Drama- p2  
- czarnej kredka z Astora 
- baza pod cienie Artdeco

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 komentarzy:

  1. iiiha ;D dzięki Kochana! :) Piękny makijaż!:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. super! bardzo mi się podobają takie kolory na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba w końcu musze zakupić paletki sleek bo wszystkie makijaże jakie oglądam z jej udziałem wychodzą przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog : ) Zapraszam Ci również na mojego, będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz. zosandkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jest kilka odcieni blondu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny :) Dodałabym tu trochę ciemniejszego fioletu i pięknie podbiłby kolor moich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykonujesz piękne makijaże! Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż cudny. proszę o więcej :) obserwuje i zapraszam do mnie

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)