Sleek Paraguaya


Krótka prezentacja limitowanej paletki Sleek Paraguaya

Kolorki prezentują się następująco:


Swatches:

I rząd:


II rząd:

Uważam, że jest to jedna z piękniejszych paletek, jakie wydała firma Sleek. Jest kwintesencją tegorocznego lata :) Znajdziemy w niej maty jak i perły.
Kolorki są przepiękne, znajdziemy w niej beże, pomarańcze, brązy oraz szarości.

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Hehe, dziękuję :) chociaż naprawdę nie lubię swoich powiek... ale trudno, muszę jakoś na nich pracować ;)

    Paraguaya jest świetna - bardzo mi się podoba, ale niestety więkość cieni z niej to nie moje kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Agusiak: Nie moje kolory ;p Ale paletka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie żałuję, że na sleeka "wpadłam" tak późno ... piękna jest ta paletka!! szkoda, że teraz już ciężko ją dostać, a jak już, to po takich cenach, że głowa boli ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Otagowałam Cię na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się z nią jakoś nie polubiłam, a szkoda bo kolory piękne i moje :(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)