Tag - 30 pytań kosmetycznych

Witajcie po raz kolejny :) Postanowiłam jeszcze dziś odpowiedzieć na Tag - 30 pytań kosmetycznych :)
Wczoraj zostałam otagowana, przez http://makeupstory666.blogspot.com/, a dziś przez http://karcianapoleca.blogspot.com/ Zapraszam

Zasady:
1. Napisz, kto Cię oTAGował.
2. Odpowiedz na 30 pytań.
3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom.
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie oTAGowane i umieść adresy do ich blogów w swojej odpowiedzi.
5. Po odpowiedzeniu na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię oTAGowała, na przykład pod jej najnowszą notką.


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Zazwyczaj dwa razy, lecz rano tylko przecieram twarz płynem micelarnym, natomiast wieczorem myję ją żelem :)
2. Jaki masz typ cery? 
Mam suchą cerę. 
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Płyn micelarny z perfecty, oraz żel do mycia twarzy Nivea Termo
4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeżeli tak, to jakich?
Taj używam, jest nim Avene do cery wrażliwej.
5. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Na dzień krem z filtrem Avene do cery suchej i wrażliwej, a na noc Avon Anew Rejuvenate- emulsja z szafirowym kompleksem polipeptydowym.
6. Używasz kremu pod oczy? Jeżeli tak, to jakiego? 
Różnie z tym bywa  :) Ostatnio używam Ava BIOrokitnik
7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
Raczej nie mam, ale latem wychodzą mi na nosie :)
8. Jakiego podkładu używasz?
Obecnie używam Lily Lolo naprzemiennie z L'oreal true match
9. Jakiego korektora używasz? 
Używam SkinFood Salomon Concealer Cream, ale jedynie pod oczy )
10. W jakiej tonacji jest Twoja cera?
Zimnej
11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Hmm.... jeszcze nigdy nie miałam sztucznych rzęs, ale uważam, że wyglądają całkiem fajnie :D
12. Jakiej maskary używasz?
Do wczoraj używałam Maybelline one by one,, a od dziś używam maskary z p2 Big Drama
13. Czego używasz do aplikowania makijażu?
Używam pędzli.
14. Używasz bazy pod makijaż?
Nie.
15. Używasz bazy pod cienie?
Nigdy nie używałam, ale od kilku dni zaczęłam używać Artdeco.
16. Ulubiony kolor cienia do powiek?
oj..... jest ich wiele... brązy, fiolety, pomarańcze, zielenie ...
17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
eyeliner w żelu ;D
18. Ulubiona szminka?
nie mam ulubionych
19. Ulubiony błyszczyk?
hmm.... uwielbiam błyszczyki Essence z serii stay with me.
20. Ulubiony róż?
Tak.
21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu? (Allegro, eBay, sklepy internetowe)
Tak zamawiam.
22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
Nie.
23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
hmm.... źle dobrany podkład ;/
24. Lubisz kolorowe makijaże?
Oczywiście  :)
25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było? 
Tusz do rzęs :)
26. Wychodzisz z domu bez makijażu?
Tak.
27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
Wydaje mi się, że dobre, ale trzeba by było zapytać o to moje najbliższe otoczenie :D
28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u?
Tak.
29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?
hmmm. .. nie mam zielonego pojęcia
30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?
raczej nie, jak już nakładam makijaż, to staram się żeby był on nałożony starannie :)

Tag przekazuję:
http://ladychwila.blogspot.com/
http://el-burda.blogspot.com/
http://guinessi.blogspot.com/
http://agusiak747.blogspot.com/

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. dziękuję Ci bardzo za tag, ale już robiłam te pytania :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)