TUTORIAL- Przeniesienie cienia Inglot z oryginalnego opakowania do palety magnetycznej :)

Dziś zupełnie inny post tzw. tutorial dotyczący tego jak przenieść cień Inglot z oryginalnego opakowania do palety magnetycznej :) 


Co będzie nam potrzebne: 
- prostownica 
- malutkie nożyczki, którymi podważymy rozgrzany cień :) 
- mały kawałek papieru do pieczenia


Oraz nasz cień :) W tym przypadku jest to perłowy cień z Inglota.


Więc zaczynamy :)

1) Na samym początku musimy rozgrzać naszą prostownicę do najwyższej możliwej temperatury, w moim przypadku było to 200°c

2) Na rozgrzane płytki prostownicy delikatnie kładziemy nasz papier do pieczenia, a następnie na papierze umieszczamy nasz cień :) 


3) Czekamy około 1min (wszystko zależy od tego jakiej użyjemy temperatury oraz jak mocno trzyma klej )


4) Po około minucie bardzo ostrożnie ściągamy cień z płytek prostownicy i delikatnie nożyczkami podważamy nasz cień od środka (przy krawędziach) 


5) I takim oto sposobem wydostaliśmy nasz cień z opakowania.


6) Tak wydobyty cień możemy umieścić w paletce magnetycznej- w moim przypadku jest to paletka Inglot gdyż czekam na moją nową Glam Boxa, która powinna dziś przyjść  :)



Mam nadzieję, że tutorial był komuś pomocny :)
Pozdrawiam

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. Ja nie mam żadnego cienia inglota i chciałam się zapytać ile może kosztować pojedynczy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ;) Już od jakiegoś czasu obserwujesz a ja także ;)Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam o takim sposobie, super sprawa!;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny sposób:)muszę sobie chyba zakupić taką paletkę:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)