Wspomnień czar ;)

Dziś coś zupełnie z innej beczki :) 
W styczniu zrobiłam sobie kurs malowania wzorków farbkami akrylowymi :) 
A oto moje wypociny z tamtego okresu :) Jak wam się podobają?



Dość amatorskie he he
Jak na razie zaprzestałam bawić się paznokciami, chyba nie mam to tego cierpliwości :)

Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. WOW!!
    jeżeli chodzi o prace manualne, rysowanie, malowanie itp. jestem kompletnym beztalenciem, więc zawsze jestem pełna podziwu dla autorek takich cudeniek ...

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam! ja jestem sierotą jeśli o takie rysunki chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! :) Gdzie robiłaś szkolenie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu piękne! Masz naprawdę do tego talent! Ja nie umiałabym tego namalować nawet na dużej kartce. Nie mówiąc o paznokciach o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. no no no te Twoje "wypociny" są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie amatorskie?:) Dla mnie to one profesjonalne są :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)