Z racji tego, iż mam dziś sporo wolnego czasu zamieszczam kolejny post, tym razem z dzisiejszym zakupem- czyli cieniami Kobo :)
Cienie te tymczasowo zamieszkały w paletce z Inglota :)

Wydaje mi się, że cienie te mają ciut mniejszą pigmentację niż Inglotowskie i są bardziej twardsze- ale to moje pierwsze wrażenie, zobaczę jak będzie się nimi  pracować podczas tworzenia makijażu :)



Uważam, że kolorki wyglądają cudnie, już nie mogę się doczekać kiedy zrobię nimi makijaż :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. These are too pretty colors. i love them , great blog, im now following , please follow back Britters89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne odcienie !
    Podobają mi się.:-)
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, piękny ten kolor wchodzący w zieleń :)). Muszę sobie zapisać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam je jakos w marcu, wiec to bedzie z tamtego sezonu ;)
    Po jakies 80 zł ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)