Ziaja Nuno- antytrądzikowy krem tonujący

Recenzja
Ziaja Nuno- antytrądzikowy krem tonujący

Zachwycona opiniami na wizażu postanowiłam swojego czasu zakupić owy krem. I cóż .... pierwsze wrażnie WOW ... ale po 4-5 aplikacja stwierdziła, że jest do niczego.... Dalczego? ...otóż *strasznie, ale to strasznie moja twarz się  po nim świeci*, mimo, iż mam cerę raczej suchą.

*Plusy:*
- ładny zapach
- dobra konsystencja
- niska cena
- ładnie wyrównuje koloryt skóry
- wygładza

*Minusy:*
- strasznie się błyszczy na twarzy
- szybko się ściera
- dostępne tylko 2 odcienie
- nie matuje
- najjaśnijszy odcień zdecydowanie za cimny

Zdaję sobie sprawę, że jest wielu zwolenników tego kremu, ja jednak do nich nie należę.

 Opis producenta oraz skład:


 Kremik miał być fajną alternatywą na lato, jednak u mnie nie zdaję on egzaminu, zobaczę jak będzie sprawdzał się w mniej upalne dni, niemniej jednak na dzień dzisiejszy używam mojego podkładu z Lily Lolo z którego jestem bardzo zadowolona:)

Swatche Ziaji Nuno Antytrądzikowego kremu tonującego
 

Cena: 8,19zł
Moja ocena: 7/10

Czy kupię go ponownie?- zdecydowanie nie

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię ten krem tonujący :) Niestety raz miałam pewną sytuację w której mnie strasznie zawiódł, ale wybaczyłam mu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie używałam tego żelu, ale z opinii mojej znajomej dowiedziałam się, że był perfekcyjny do oczyszczania twarzy i orzeźwiania jej po ciężkim demakijażu. Moja osobista recenzja tego produktu powinna się znaleźć na blogu niedługo, tak więc proszę zaglądać ;)
    Pozdrawiam!

    Patrycja
    www.window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)