Aparat

Nareszcie po wielu tygodniach odkładania pieniążków kupiłam nowy aparat :D
Mam nadzieję, że jakość moich zdjęć będzie już o niebo lepsza :)

Oto i on:
Jutro go przetestuje- dziś już padam na pysk ..... co za szalony dzień....nawet nie miałam czasu wstawić zdjęć z moich przesyłek - przepraszam, jutro nadrobię.

Kochani życzę Wam dobrej nocy :* 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Pamiętam jak w zeszłym roku cieszyłam się ze swojego. :-)
    Z tym, że ja kupiłam Samsunga. :-)


    Przy okazji zapraszam na moje pierwsze rozdanie. :-)
    Tutaj:
    http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sony są dobre :) mój ma 5 lat, a nadal jakoś hula :P

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam teraz na dużo zdjęć na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na pięęęękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę lustrzankę, ale dobra, mała, poręczna cyfrówka nie jest zła, to na pewno :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)