Avon, Anew Rejuvenate Night

Avon, Anew Rejuvenate Night- Emulsja z szafirowym kompleksem polipeptydowym na noc.


Opis producenta:
Emulsja ze szafirowym kompleksem polipeptydowym na noc opracowana została w oparciu
o technologię Mini Extruction wykorzystującą dobroczynne właściwości aktywnych wyciągów roślinnych. Dzięki nim kosmetyk skutecznie zwęża pory skóry, a wsparty kompleksem Exfo-smoothing usuwa martwe komórki pozostawiając ją wyraźnie wygładzoną. Dodatkowo, wyjątkowa świetlista formuła wzbogacona unikalnym szafirowym kompleksem polipeptydowym wspomaga proces redukcji drobnych zmarszczek jednocześnie zabezpieczając skórę przed ich powstawaniem w przyszłości.
Działa intensywnie przywracając twarzy młodszy wygląd już w 14 dni* (1 dzień - natychmiastowy wzrost poziomu nawilżenia skóry o 406%; 3 dzień - zauważalna miękkość i jedwabista gładkość; 10 dzień - wyraźnie zmniejszona widoczność drobnych zmarszczek i porów; 14 dzień - nieskazitelnie piękna, zdrowa i promienna cera).
* na podstawie 4-tygodniowego badania konsumenckiego na grupie 145 osób

Po wielu pochlebnych opiniach jakie usłyszałam i przeczytałam na temat tego kremiku postanowiłam sama go wypróbować i ........................ krem jest Extra. Stosuję go już od 2 miesięcy- codziennie wieczorem.

PLUSY:
- bardzo dobrze nawilża
- zdecydowanie rozjaśnił moje przebarwienia- na czym mi najbardziej zależało
- zapach ( na początku mnie irytował, ale po tak długim stosowaniu nawet przypadł mi do gustu)
- bardzo wydajny 
- wygładza skórę
- bardzo ładne opakowanie 
- konsystencja żelu, która podczas aplikacji zamienia się w formę oleistą 
- skóra rano wygląda bardzo zdrowo i promiennie 
- nie zatyka porów 

MINUSY:
- delikatnie szczypie ( traw to do 5 min po aplikacji) 
- możemy po nim odczuwać delikatne swędzenie skóry ( również przez około 5min)

Cena : 29zł

W środku wygląda tak:
Zdjęcie zrobione tuż przed pierwszym użyciem:

Po dwóch miesiącach codziennego stosowania: 


Konsystencja kremu: 



Skład: 
Aqua, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Glycolic Acid, Thiodipropionic Acid, Trioxaudecanedioic Acid, Ethylhexyl Salicylate, Ammonium Hydroxide, Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Phenoxyethanol, Parfum, Disodium Edta, Salicylic Acid, Phytol, Mica, Butylene Glycol, Gossypium Herbaceum Extract, Eclipta Prostrata Extract, Sacchoramyces/Gold Ferment, Saccharomyces/Copper Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Humulus Japonicus Flower/Leaf/Stem Estract, Heptapeptide-6, Steareth-20, Palmitoyl Oligopeptide, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Palmitoyl Lysyl, Aminovaleroyl Lysine, Palmitoyl Tetrapeptide-10, Cl 77891, Cl 77510, Cl 60730


Reasumują krem u mnie sprawdził się doskonale. Pewnie wystarczy mi on jeszcze na kolejne 2-3 miesiące :)  

 Serdecznie go Wam polecam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. Wspaniała konsystencja ;) fajnie, że polecasz, może go gdzieś poszukam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja słyszałam o nim same negatywne opinie ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem ma bardzo fajną konsystencję ;-)Ale nigdy go nie miałam. Świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. serio rozjasnil przebarwienia?hmm...nie moge znalesc nic w avonie aby mi to pomoglo wyleczyc zlikwidowac:)
    zaprasszam do sibie:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)