Essence Sun Club- blonders

Dziś przychodzę do Was z króciutka recenzja mojego ulubionego pudru Essence Sun Club.
Ja ten puder używam jako bronzera do twarzy- gdzie sprawdza się znakomicie. Ja posiadam odcień nr. 01 ibiza sun.





Plusy:
- bardzo wydajny
- pięknie pachnie
- ma piękny mozaikowy kolor
- super rozświetla- idealne rozwiązanie na lato
- bardzo długo utrzymuje się na twarzy
- nie posiada w sobie brokatu
- niska cena
- bardzo fajna pigmentacja 
- śliczne opakowanie
- uważam, że jest wielofunkcyjny- doskonale nadawałby się na całe 
  ciało
- wygląda bardzo naturalnie
- nie robi nieefektownych plam
-  dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych

Minusy:
- nie znalazła
 


Zdjęcie przedstawia produkt po miesiącu używania:



Tył opakowania:




Moim zdanie jest to najlepszy bronzer jaki kiedykolwiek używałam :) To mój zdecydowany faworyt. Nie wiem jak będzie się sprawdzał zimą, ale nawet gdyby nie był odpowiedni na tę porę roku to z pewnością powrócę do niego w przyszłym roku :)


Kolor na palcu:




Odcień w świetle dziennym




Odcień z fleszem






Moja ogólna ocena: 10/10
Cena: około 14zł

Serdecznie go Wam polecam

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. Fajny. Ale jak go się używa? Wszystkie kolorki się miesza ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę za pomarańczowy dla mnie chyba... ale całkiem fajny :) chociaż ja za essence nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. KajaMakefashion: tak ja nabieram na pędzel wszystkie kolorki i uzyskuje takie efekt jak na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety nie ma tego w Naturze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor, myślę że można ten kosmetyk użyć również jako cienie do powiek, używając każdego odcienia pojedynczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Dlaczego ja go nie widziałam w Naturze? Teraz mam wyrzuty sumienia, że może go już nie być i nie będę go miała :/ Fakt, naprawdę może być wielofunkcyjny!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)