Fotorelacja z gór :)

Wróciła .... Było rewelacyjnie :D 
Ja chce jeszcze ...... 

Wycieczkę zaczęliśmy od Bielska- Białej, a dokładnie rzecz ujmując od kolejki linowej na Szyndzielni :)





Staliśmy w 30min kolejce do kasy za biletami w pełnym słońcu ...... a na dodatek wokoło nas pełno os :/

Jakby ktoś pytał na zdjęciu to nie my, chciałam tylko przedstawić ogrom kolejki :)  Mam nadzieję, że osoby na zdjęciu nie mają nic przeciwko ;) 




A tak wyglądała sama kolejka:


A tu już jesteśmy w Szczyrku:


Tu jedziemy wyciągiem krzesełkowym :) 




Schronisko Skrzyczne:


I piękne widoki z góry :) 




Oczywiście nie mogło zabraknąć również naszego Reksia turysty :)


Tu już jestem bardzo zmęczony i zmarznięty :) Swoją drogą w drodze powrotnej strasznie wiało i było czuć już w powietrzu zbliżającą się wielkimi krokami jesień :)


A na koniec moje nóżki uczą się latać:



Reasumując wycieczka udała nam się wyśmienicie- pogoda dopisywała. Wróciliśmy dopiero po godzinie 23, ale było warto :D
Kolejny wypad niestety dopiero zimą :)

A wy jak spędziłyście niedzielę ?

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. Chętnie pojechałabym na taką wycieczkę :) ja musiałam zadowolić się kinem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście fenomenalne widoki, góry potrafią byc na prawdę piękne i tajemnicze:) cudowna wycieczka, ja w niedzielę niestety leczyłam przeziębienie nieprzyjemne:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham góry :D A piesio jest przesłodki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, Szyndzielnia, Skrzyczne - kilka fajnych szlaków można tam przejść ;) Jestem w okolicy co roku i nigdy sobie nie odpuszczam tej przyjemności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne widoki!!! A mi bardzo spodobały si buty :) heh

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)