Makijaż wykonany paletką Sleek Chaos


I tak powoli mija ta piękna i słoneczna niedziela :)

Na dowód, że nie postawiłam dzisiaj na totalnego lenia wstawiam dzisiejszy makijaż :)
Makijaż ten w znacznej części wykonany został paletką Sleek Chaos.
Ogólnie makijaż był zainspirowany makijażem youtubowiczki Katosu jednakże troszeczkę pozmieniałam kolory, gdyż postawiłam, na bardziej naturalny look :D








Do wykonania tego makijażu użyłam:

- paletka Sleek Chaos


- cień Inglot nr. 102 oraz nr.111
- biały cień Kobo nr. 101
- biała kredka z Inglota nr.31
- czarna kredka z Essence
- maskara Wibo Extreme Lashes Volume



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. pięknie ! ja bym tak nie umiała, jestem pod wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszło, gratuluję, podziwiam Twoje makijaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój make-up o wiele bardziej mi się podoba :D veeeery nice :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zobaczyłam miniaturkę to od razu pomyślałam o tym makijażu Katosu :) przepięknie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo oryginalny :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)