Jesień :)


Jak szaleć to szaleć- dziś jeszcze jeden makijaż z serii "natura" 
Chcąc przekonać się do swojej nowej paletki Sleek Nude wykonałam jakże prosty makijaż przedstawiający "Jesień"
I wiecie co ??? Coraz bardziej się do niej przekonuje- zaczynam dostrzegać coraz więcej jej plusów :) To bardzo dobry znak :D 





A oto moje wypociny :)


Makijaż wykonałam z myślą o tym, iż będzie to makijaż dzienny i myślę, że moje założenie zostało zrealizowane :) Makijaż jest dość delikatny i świeży w sam raz na jesienne dni :) 








Użyłam:

Coraz bardziej zaczyna mi się ta paletka podobać :)  Użyte dziś kolorki wcale się nie osypywały i ładnie ze sobą łączyły :)
Będę musiała wyszczekać wszystkie złe rzeczy jakie padły pod je adresem hehe ;)






Kolory:
- Honeycomb

- Taupe
- Moss
- Regal




Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. w sam raz na dzień. w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Idealny na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny, fajnie 'otwiera' Ci oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny masz kolorek oczka i ładnie z nim współgra makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny... Ze wszystkich stron Sleekowa pokusa! Muszę w końcu kupić którąś paletkę :D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż :D Już nie długo spróbuję zrobić podobny, dzisiaj zamówiłam sobie w końcu tą paletkę au naturel :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I znowu pięknie. Muszę w końcu na dobre wziąc się za moją paletkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochane za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. och, a ja nadal czekam aż dotrze do mnie moja paletka :D makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż, bardzo delikatny dzienniak :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)