Krótka prezentacja paletki Naked Urban Decay

Postanowiłam zrobić krótką prezentację Paletki UD Naked.

Jak wiecie paletka ta była moim długo wyczekiwanym marzeniem :) Pewnie nie tylko moim.


Paleta ta posiada 12 cieni w tym: 2 cienie matowe, 6 perłowych oraz 4 brokatowe. 
A oto szczegóły:

Virgin - perłowe wykończenie
Sin -perłowe wykończenie
Naked - matowe wykończenie
Sidecar -brokatowe wykończenie
Buck - matowe wykończenie
Half Baked - perłowe wykończenie
Smog - perłowe wykończenie
Darkhorse -brokatowe wykończenie
Toasted - perłowe wykończenie
Hustle -perłowe wykończenie
Creep-  brokatowe wykończenie
Gunmetal - brokatowe wykończenie

Każdy z tych cienie ma po 1,3 g. Cała paletka skomponowana jest z bardzo naturalnych kolorów. Przy zakupie tej bazy dostajemy w prezencie mini wersję słynnej bazy pod cienie UD Eyeshadow Primer Potion z czego ogromnie się cieszę, gdyż mam okazję osobiście jej wypróbować :)

Cienie wygląda następująco:




Reasumując uwielbiam tą paletkę będzie moim hitem na długi, długi czas :) 
Jej kolory są powalające. Uwielbiam ją. Już wkrótce pokażą się kolejne makijaże wykonanie tą paletką :)

Przypominam jeden już taki jest na moim blogu, odsyłam do:  http://pat18s.blogspot.com/2011/09/makijaz-paletka-naked-urban-decay.html

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. wow piekne kolory takie jak ja lubie, gdzie mozna ja kupic i za ile?
    bo czytam i nie moge znalesc:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory, zazdroszczę Ci tej paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze.. no ale 200 zł to za dużo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory ma wspaniałe, ale jakoś nigdy mnie do niej nie ciągnęło :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)