Lakier do paznokci Sephora nr. 67

Dziś postanowiłam pomalować moje nieszczęsne paznokcie całkiem niedawno kupionym przez mnie lakierem z Sephory tzw. kameleonem o nr. 67 :)

Sam lakier wygląda tak:





A oto efekt jaki daje na moich paznokciach:




Sam lakier daje nam niebiesko- zielone wykończenie- taki jakby turkusik zmieniający odcienie w zależności od oświetlenia :)
Utrzymuje się na paznokciach jak tradycyjny lakier, jednakże bardzo go lubię, za jego nieprzewidywalny kolor :D

Z tego co pamiętam kosztował  mnie 19zł

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. ciekawy kolor, lakier modny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety kompletnie nie mój kolor ;) ale i tak ładnie wygląda :)

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię benzynki.. teraz golden rose wypuścił całą taką kolekcje.. a cena - ok 8 zł za 11 ml ;) u mnie już 4 dzien bez startych końcówek! nieźle, co ??:D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)