Makijaż cieniem wypiekanym z Wibo

Tak jak obiecałam wzięłam się w garść i spróbowałam zrobić makijaż nowym cieniem z Wibo :) 
Makijaż wyszedł mi bardzo delikatnie- cienie te nie są mocno napigmentowane, co sprawia, że makijaż wygląda bardzo naturalnie. 

Oto efekty:










Użyłam:
- cień wypiekany WIBO nr.02



- oraz nowej maskary Lovely, Collagen - Wear Volume



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. Wygląda jakbyś użyła tylko jednego kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :D
    moja mama ma trójeczkę z zielenią i niebieskimi... ale nikt jej nie używa (tj. ani ona ani ja) :P

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam już na pingerku :) bardzo ładnie i delikatnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny, idealny na dzień do pracy czy na uczelnię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dziś bardzo podobny make up ;) Ślicznie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)