Makijaż paletką Naked UD

Dziś delikatny bardzo szybki w wykonaniu makijaż wykonany paletką Naked UD


 Moim zdaniem makijaż śmiało nadaje się do pracy jak i również do szkoły.
Użyłam:




Nazwy cieni:
Virgin - perłowe wykończenie
Sin -perłowe wykończenie
Toasted - perłowe wykończenie

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. prosto banalnie a tak cudownie:)mi sie podoba jestem na TAK:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za uznanie mojego bloga jako ciekawy ;)
    Ładny makijaż, niby delikatny, ale błyszczący i dzięki temu zwracający uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak :) do szkoły jest idealny :)) bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim miasteczku w małym sklepiku z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż, lubię oczy pomalowane takimi delikatnymi odcieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię taki makijaż. Na wieczór kreseczka i można śmigać dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)