Makijaż paletką Naked Urban Decay


Zawsze zastanawiał mnie fenomen paletki Naked ....... czym się różni od innych paletek ? zawsze wmawiałam sobie po co mi ta paletka, dość, że jest strasznie droga, to jeszcze bardzo mało dostępna...... i wiecie co ???  Moje cienie z Inglota, Kobo, Sleeka czy też Catrice nie umywają się do niej- ta paletka jest genialna, już nie mówię tu o samych kolorach tych cieni, ale o ich jakości ..... pigmentacja, sama konsystencja tych cienie powala na kolana. Użyłam jej dziś dopiero pierwsza raz,a le już wiem, że będzie moja ulubioną. Praca z ta paletką to czysta przyjemność- nic się nie osypuje, wystarcz raz nałożyć dany kolor i mam pięknie zakrytą powiekę. Cienie bardzo dobrze się blenduje, wyglądają bardzo naturalnie na powiece. Same ochy i achy :) 

A oto dzisiejszy makijaż tzw. moja premiera paletki Naked oraz nowego aparatu :D 





Z kreską: 

Użyłam kolorów:
- virgin
- naked
- half baked 

Nie wiem dlaczego zdjęcia tak dziwnie wyglądają,  jakby zamazane .....na komputerze wyglądają extra, a blogspot je dziwnie przekształca :/ ale kicha .......... muszę coś z tym zrobić.

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 komentarzy:

  1. Blogger strasznie psuje jakość ;/ Jak dodałam zdj. z Nikona D90 to wyglądały gorzej niż z mojego aparaciku...
    Co do paletki, koloru moje, podobają mi się, ile kosztuje, że droga?

    Ja zaczęłam testować Sleek'a Nude, i na razie jeden cień załapał minusa, ale dam mu jeszcze jedną szansę ;)



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale i tak jakość jest bardzo dobra :)
    A makijaż świetny :) taki świeży :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Otagowałam CIe w moim tagu http://kajamakefashion.blogspot.com/2011/09/tag-na-moj-temat.html jeśli chcesz wziąć udział w zabawie to zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wena: Ja dzisiaj dostałam swoją paletkę Nude ze Sleeka, ale nie miała jeszcze okazji jej wypróbować :)oo... Taka lustrzankę ma też mój chłopak, ale tak jak piszesz nawet z takiej maszyny blogspot robi kiszkę. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż,marze o tej paletce ale jak narazie za droga dla mnie;

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia aparacikiem :) I piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam paletkę i nowy aparat. ;)
    Ładny make up, delikatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taka czystość bije z tego makijażu, jak dla mnie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na obie - UD I Sleek, ale z góry zakładam, że UD będzie tym WOW ;) Twój makijaż jest piękny - taki 100% naked.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu kupić sobie tę paletkę nim oszaleję :P Cudne makijaże można nią osiągnąć jak widać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, bardzo delikatny, bardziej podoba mi się bez kreski:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)