Makijaż paletką Sleek "Oh So Special"


Witajcie :)

Dziś w końcu mam chwilkę czasu, żeby pobawić się troszkę dłużej z makijażem. Postanowiłam zrobić coś delikatnego, a za razem dość jesiennego :)

Cały makijaż został wykonany paletką Sleek "Oh So Special"- głównie w kolorach brązu i beżu.





Użyłam:


- do wytuszowania rzęs użyłam maskary Wibo Extreme Lashes Volume
- na linię wodną użyłam białą kredkę z Inglota nr.31

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. białej kredki z INGLOTA w ogóle nie widać.. czyżby była taka kiepska?

    makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daria's makeup: nie jest bardzo dobra, tylko, że ja starałam się nanieść ją bardzo delikatnie, żeby nie za mocno się wyróżniała wśród tych ciemniejszych cieni :D Chciałam uzyskać delikatną świeżość oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają Twoje makijaże, nie są krzykliwe, takie jak lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w koncu chyba kupić sobie te cienie :) wyglądają na dobre.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam chrapke na te cienie. Tylko ciągle wyskakuje mi jakiś nowy wydatek. Super makijaż, świeży, naturalny taki jak lubie :) No i ładne oko :) Może jakiś post na temat paletki ???
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. kotka łapka: już owy post robiłam bardzo proszę oto link: http://pat18s.blogspot.com/2011/08/sleek-oh-so-special.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, taki delikatny, naturalny i świetnie pasuje do Twojego koloru oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kochana paletka;)
    ^^;
    Zachwycam się Twoim blogiem, bo jest taki estetyczny;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)