Makijaż paletką Sleek Sunset oraz Original


Pogoda nas dzisiaj rozpieszcza, więc postanowiłam dzisiejszy makijaż zrobić w dość ciepłych kolorach :) Mam tu na myśli brązy, bordo oraz domieszkę złota :)

Makijaż starałam się wykonać jak najdelikatniej, gdyż chciałam, żeby posłużył ona jako makijaż dzienny, w który można spokojnie "wyjść do ludzi" ;)

Makijaż prezentuję się następująco:

Użyłam:








Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. ja 'spokojnie wychodzę do ludzi' w sporo ciemniejszych kolorach :) po prostu lepiej się w takich czuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Agusiak747: ja niestety muszę mieć na dzień jaśniejsze makijaże, gdyż inaczej źle się bym czuła w owym czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż, Twoja każda propozycja nadaje się do ludzi ;) zazdroszczę jakości zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak jak Agusiak, wole mocniejsze kolorki, co nie oznacza, ze wychodze w jakichs czarno-smolistych barwach na oczach, haha ;) po prostu nieco mocniej je akcentuje i podkreslam ;)
    ale makijaz jest bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaiłam się dziś w rossmanie na ten tusz ale zrezygnowałam . Widzę że świetnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle makijaż śliczny, a jakich używasz pędzelków do nakładania ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! :) bardzo fajne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. KajaMakefashion: w przypadku tego makijażu używałam pędzelków maestro, hakuro oraz Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że też lubisz Sleek'a ;) Mam też kilka paletek i też są świetne. Widząc Twoje pomysły z tymi paletkami mam ochotę zwiększyć swoją kolekcję o te paletki;)
    Pozdrawiam;)
    Bardzo dobre zdjęcia robisz;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)