Makijaż Sleek Nude


 Dziś pierwszy makijaż wykonany paletką Sleek Nude: 






Użyłam:



Kochane mam do Was pytanie- czy znacie jakiś dobry i sprawdzony sposób na edytowanie wielkości zdjęć na bloga? Gdyż wstawiając zdjęcia automatycznie strasznie tracą na ostrości?

Pozdrawiam

_________________________________________________________________________________

Edit. 
Z kreską




Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. chyba się w końcu skuszę na tą paletkę bo bardzo mi się podobają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. delikatny, taki jakie lubię, świetnie to wygląda :)
    chyba też się skuszę na tą nową paletkę ze Sleek'a :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznny ddelikatny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :D Chyba poproszę o tą paletkę na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż, bardzo lubię malować się tak na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wstawiasz zdjęcia do notatki, automatycznie jak najedziesz na zdjęcie pojawia Ci się tabletka "małe, średnie, duże, bardzo duże, oryginalny rozmiar" :)

    P.S. Paletka ładna, ale skoro bubel, jak mówisz.. szkoda. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguteńka: tak wiem i właśnie jak korzystam z tych i funkcji ... małe, średnie itd. to moje zdjęcia tacą strasznie na jakości.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja korzystam z opcji bloggera zmieniając rozmiar, ale mi ta utrata jakości nie przeszkadza. Tobie proponuję zmianę wielkości zdjęcia w dowolnym programie graficznym (np. bezpłatnym Gimpie) i wrzucanie ich na bloggera w oryginalnej, zmienionej wielkości :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)