Makijaż wieczorowy- zainspirowany Roberto Cavalli

Dziś chciałabym Wam pokazać mój wczorajszy makijaż wieczorowy zainspirowany Roberto Cavalli. Wiem, że w sieci pojawiła się już kilka takich makijaży, ale chciałabym Wam pokazać moją wersję tego też makijażu :D 

Oryginalne zdjęcia tego makijażu:
jesień-zima 2011



A oto moje wykonanie:
Oczywiście, żadne z moich zdjęć nie jest retuszowane i nie jest tak piękne, jak te u góry, ale jest to moja własna interpretacja oraz wykonanie
.










Jedno jedyne zdjęcie jakie dało mi się zrobić bez flesza- niestety nie miałam odpowiedniego światła.


Do wykonania tego makijażu użyłam:

- Paletka Sleek  Original


- Paletka Sleek Nude




- Paletka Naked UD



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. No świetnie Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło Ci pięknie. Lepiej niż te zretuszowane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wersja jest o wiele ładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie to zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zdjęcia na górze są masakryczne :P

    Super Ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity;] wręcz erotyczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Lepszy niż na inspiracyjnych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten makijaz mi sie baaaardzo podoba! i twoim oczom baaaardzo pasuje :]

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)