Moja paletka Naturalnych kolorków z cieniami Inglot

Na prośbę wielu z Was wstawiam zdjęcie mojej paletki Glam Box z moim cieniami z Inglota wraz z ich numeracją




Te cyferki z przodu to głównie 4 niestety na zdjęciu wyglądają jak 7.


Postaram się wieczorkiem wstawić tą drugą kolorową paletkę, również z cieniami z Inglota oraz Kobo.

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. wow! świetne! Wolisz inglota czy cienie sleek ??:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz to strasznie ciężkie pytanie :) Chyba bym nie potrafiła wybrać między nimi :) Uwielbiam i jedne i drugie :) hmmmm..... ciężka sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczności uwielbiam wszelakie odcienie brązu i złota:)

    OdpowiedzUsuń
  4. b.fajny blog :)

    zapraszam do mnie na bloga + nowa notka ! http://thalia-julkanowakthaliaofficalblog.blogspot.com/ - będzie mi miło jeżeli dodasz mojego bloga do obserwowanych i pozostawisz komentarz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolorki.. 353 i 363 fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 393i 409 ja też je mam to moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki świetne, neutralne totalnie w moim guście! Tylko swatche by się jeszcze przydały, bo jednak kolor w opakowaniu a po roztarciu to często nie to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie naturalne brązy i beże. Twoja kasetka kryje w sobie piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory, można wyczarować ciekawe makijaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolorki, cześc z nich też mam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolorki :) Uwielbiam Inglota :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)