Ostatnie promienie słońca :)

Jak to lato szybko przeminęło ....   jeszcze troszkę i dopadnie nas szara i ponura jesień, a co za tym idzie, dni będą coraz to krótsze i niestety chłodniejsze .... ale póki co chciałabym jeszcze poszaleć z letnimi makijażami i soczystymi kolorkami :) Dziś chciałabym wam zaprezentować wczorajszy i dość spontaniczny makijaż  :) Zrobienie tego makijażu zajęło mi zaledwie 5min. Jak widzimy jest to bardzo ciepły i kolorowy makijaż, w sam raz na niedzielne spacery :)  Nie wiem jak u Was, ale u mnie niedziela była bardzo słoneczna i gorąca. 

Cały makijaż wykonałam cieniami z Kobo







 Oto czego użyłam:





Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. ŚLiczny makijaż, bardzo mi się podoba ;-) Ten z poprzedniego postu również cudny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, świezy makijaż dzienny, ciekawe czy mi by pasował :)

    ♥ Mój blog. zapraszam na 1. rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. J anie moge niestety takich kolorów na powiece nosić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, delikatny :) ja bym jeszcze jakąś krechę dorzuciła, bo wyglądam lepiej z kreskami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż :) U mnie niedziela również bardzo słoneczna i myślę, że Twój makijaż na takie właśnie dni jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oczy pomalowane w takich odcieniach :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)