Paletki Glam Box i ich zawartość :)

Czy ktoś coś ostatnio wspominał, że nie będę w stanie zapełnić moich dwóch Glam Boxów ???? 
Otóż wczoraj w końcu zabrałam się, za porządki w moich cieniach i ......... Glam Boxy pękają w szwach :)

Niestety nie udało mi się zmieścić w nie wszystkich moich wkładów- zwyczajnie zabrakło w nich miejsca :)

Glam Box nr.1- czyli Zeberka





Glam Box nr.2- Ornament



Jak widać czas zaopatrzyć się w kolejną paletkę :)

W moim przypadku paletki sprawdzają się znakomicie- magnes trzyma bardzo dobrze, otwierają się również bez zastrzeżeń :)  Szkoda tylko, że są tak mało dostępne.



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. super to wyglada:)magnez jak najbardziej przydatny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo masz tych cieni :D Bardzo fajnie prezentują się te palety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się zaopatrzę w te nowe potrójne cienie Inglota, to GlamBox musi się znaleźć u mnie obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ją mam i bardzo sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz naprawę świetny blog!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje cienie są rewelacyjne! Wszystkie kolory mi się podobają. Można nimi wyczarować cuda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę tu chyba kilka kolorów które też mam w swoim zbiorze... muszę się zaopatrzyć w kolejnego glamboxa :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)