Pędzelki

Hurra po kilku miesiącach polowań na pędzelki firmy Essence of Beauty udało mi się zakupić dwa pędzelki kuleczkowe służące do makijażu w załamaniu oka :)
Straszeni się cieszę, gdyż słyszałam o nich bardzo wiele dobrego :D 
Niestety pędzelki te nie są dostępne w Polsce, z tego co wiem, to możemy je dostać w USA, albo tak jak ja na Allegro.



Zdjęcia zapożyczone z internetu

Teraz pozostało mi już tylko czekać na listonosza :)
Dziś będąc na zakupach kupiłam sobie również apaszkę oraz dwa sweterki :)

Apaszka to połączanie rudości oraz panterki, a wygląda tak: 





Co do sweterków, to zdjęcia wyszły beznadziejnie i raczej nie będę ich umieszczać :) niestety nie oddaję rzeczywistego ich wyglądu :/

Dobrej nocy Wam życzę :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Nie no szaliczek rewelacja! Mi tam nigdy takich dość :D Co do pędzelków to akurat kulek mam już dość i choć o tych słyszałam dużo dobrego, to jakoś mnie do nich nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne kolory i wzory tej apaszki :) zdecydowanie moje barwy :) :D fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. apaszka rewelacja :) proszę daj znać jak sprawdziły się pędzelki i czy warto je kupić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)
    N.:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo świetne pędzelki, muszę poszperać na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)